5 ieradumi labākai vasarai!

Sveiki, dārgie lasītāji!

Skatos, ka kopš manis pēdējā rakstītā raksta pagājis jau krietns laiciņš. To sapratu pēc tā, ka pēdējais raksts ir par Oskaru ceremoniju, kas norisinājās februārī. Nu jā, laikam tiešām neesmu bijusi ļoti aktīva rakstītāja, bet centīšos to labot, jo šobrīd esmu pilna ar jaunām, radošām un interesantām idejām, ar kurām vēlos dalīties šeit. Tāpēc centīšos jūs ik pa laikam iepriecināt ar kādu jaunu rakstu. Šodien raksts būs par 5 lietām, kas man vasarā liek justies labāk, sniedz sirdsmieru un palīdz uzlabot garastāvokli un omu.

  • Agrie rīti

Manuprāt, nekas nav skaistāks par to, kā piecelties saullēktā, kad saule tikko uzlēc uz apvāršņa. Tas tiešām ir skaisti celties kopā ar dabu un iesākt savu dienu kopā ar to. Zinu, ka pirmās minūtes pirms celšanās var būt mokošas un tā vien gribas turpināt gulēt, tomēr tieši tā arī ir šī rīta burvība. Es arī mīlu agros rītus (nu var būt ne vienmēr), bet tomēr ir jauki celties un apzināties to, cik daba un dzīve ir skaista!

  • Dienas plānošana

Lai diena būtu produktīvāka un tu vairāk paspētu izdarīt, iesaku tev saplānot to. Uz lapiņas, telefona aplikācijā vai vienkārši plānotājā atzīmē to, kas tev ir jāpaveic. Vai tie ir kādi mājas tīrīšanas darbi, iepirkšanās vai kas cits, tiklīdz tu to uzrakstīsi, tu sapratīsi, kas tev ir jāpaveic un tici man tev nebūs nekādu atrunu, kā vien turēties pie sava plāna!

  • Ūdens

Varbūt jau iepriekš savos rakstos minēju par ūdeni, bet joprojām to atkārtošu, cik tas ir nozīmīgs mūsu organisma šūnām. Tas palīdz remdēt slāpes, uzlabot ādas stāvokli, mitrināt to, apgādāt organisma šūnas ar ūdeni un vēl un vēl un vēl. Tādēļ atceries vasarā lietot ūdeni nedaudz vairāk kā citas sezonas, vismaz 2,5 litri tīra, negāzēta ūdens ik dienas. Tavs organisms tev par to pateiksies!

  • Veselīgas maltītes

Tā kā mācos par uztura speciālisti, zinu cik nozīmīgs ir veselīgs, sabalansēts un pareizs uzturs. Cik lielu ieguldījumu tas sniedz mūsu veselībā. Vasaras sezonā it īpaši svaigi augļi, ogas un dārzeņi ir vieglāk pieejami un tādēļ arī tos biežāk iekļauj ēdienkartē. Tie ir vitamīnu, minerālvielu, antioksidantu avots, kas palīdz ne tikai justies labi, bet arī izskatīties lieliski!

  • 10 000 soļu ik dienas

Neaizmirsti arī par kustībām. Šobrīd ir pieejamas tik daudz aplikācijas, pulksteņi un citas ierīces, kas skaita tavus ikdienas soļus un seko līdzi katrai tavai kustībai. Uzstādi tev mērķi katru dienu nostaigāt vismaz 10 000 soļu, tu uzreiz jutīsies labāk. Kāpēc stāvēt garā un nogurdinošā sastrēgumā, ja var vienkārši ieslēgt savu mīļāko albumu un doties ar kājām!

 

Madara

Advertisements

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Up ↑

%d bloggers like this: